محافظ چراغ محکم نه تنها از برخورد چراغ جلوگیری می کند، بلکه چشم اندازی منحصر به فرد و جذاب ایجاد می کند
فاصله 190 سی سی از زمین شکاری 200، کمک فنر طولانی و گلگیر بالاتر سواری در جاده های خاکی و دست انداز ها را برای شما راحت تر کرده است .
لاستیکهای ضد لغزش با چسبندگی قوی به شما امکان میدهند تا با خیالی آسوده در سطوح مختلف جاده سواری راحتی داشته باشید.
حجم موتور | 200 سی سی |
---|---|
نوع انجین | تک سیلندر، 4 زمانه |
حداکثر قدرت | 10 کیلو وات در 6000 دور بر دقیقه |
حداکثر گشتاور | 14 نیوتن متر در 7500 دور بر دقیقه |
خنک کننده | هوا خنک |
جعبه دنده | 5 زمانه |
سوخت رسانی | انژکتور |
تعلیق جلو | هیدرولیکی |
---|---|
تعلیق عقب | مونوشاک یا تک کمک مرکزی |
چرخ جلو | 110/70-17 |
---|---|
چرخ عقب | 140/70-17 |
ترمز جلو | دیسکی |
ترمز عقب | دیسکی |
استارت | الکتریکی / هندلی |
---|---|
حجم باک | 15 لیتر |
وزن | 135 کیلوگرم |
طول | 2050 میلیمتر |
عرض | 740 میلیمتر |
ارتفاع | 1065 میلیمتر |
دومینار ۲۵۰ برای ارائه فناوری بی نظیر با عملکرد برتر طراحی شده است باعث می شود دومینار شما در هر خیابان شکست ناپذیر و بدون چالش باشد. موتور کشنده باجاج دومینار یکی از شاخص ترین عوامل در مورد آن می باشد. جدای از این، سیستم تعلیق متعادل به شما کمک می کند با راحتی در جاده های ناهموار سوار شوید، همچنین می توانید از جعبه دنده نرم ابریشمی آن نیز لذت ببرید.
حجم موتور :
248.77 سی سی
نوع انجین :
تک سیلندر، 4 زمانه، 4 سوپاپ، دو شمع، DOHC
حداکثر قدرت :
27 اسب بخار در 8500 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور :
23.5 نیوتن متر در 6500 دور بر دقیقه
خنک کننده :
رادیاتور آب
جعبه دنده :
۶ زمانه
سوخت رسانی :
انژکتور
تعلیق جلو :
تلسکوپی معکوس
تعلیق عقب :
تک کمک مونوشوک چند مرحله مولتی
چرخ جلو :
100/80-17
چرخ عقب :
130/70-17
ترمز جلو :
ABS دو کاناله، دیسک 300 میلی متری
ترمز عقب :
دیسک 230 میلی متری به همراه ABS
استارت :
الکتریکی
حجم باک :
13 لیتر
وزن :
180 کیلوگرم
طول :
2156 میلیمتر
عرض :
836 میلیمتر
ارتفاع :
1112 میلیمتر
میل سوپاپ دوبل به همراه سیستم خنک کننده مایع و سیستم سوخت انژکتور، قدرت و گشتاور بسیار بالاتری را ارائه می دهد. حتی پس از ساعتهای طولانی سواری، خنککننده مایع از گرمای بیش از حد جلوگیری میکند و تضمین میکند که هیچ افت عملکرد یا تغییری در ویژگی نویز،ارتعاش و سختی (NVH) وجود ندارد.
اضافه شدن دنده 6 فشار وارد بر جعبه دنده را کاهش می دهد و همچنین به حرکت آرام در سرعت های بالا کمک می کند. تعویض دنده های کنترل شده، دقیق و نرم را در هر دور در دقیقه انجام دهید در حالی که با کلاچ دمپایی سرعت خود را کاهش دهید. اثرات ترمز موتور را کاهش می دهد، از نیروهای ناگهانی برای آسیب رساندن به گیربکس جلوگیری می کند و در نتیجه طول عمر آن را بهبود می بخشد.
حالت سواری دومینار (Dominar) عمودی، درگیر کننده و در عین حال آسان و راحت است و این اطمینان را ایجاد می کند که موتورسوار حتی پس از یک روز طولانی روی زین هیچ گونه فشاری احساس نمی کند. صندلی عریض و با روکش مناسب با پارچهای درجه یک که برای پشتیبانی عالی برای ساعتهای طولانی سواری طراحی شده است
در صورت ترمز اضطراری، ویژگی ABS دو کاناله وارد عمل می شود و اطمینان حاصل میکند که چرخ ها قفل نمی شوند یا متعاقباً روی هیچ سطحی نمی لغزند.
چراغهای LED سفید منحصر به فرد جلوهای ماندگار ایجاد میکند و با روشنکردن جاده مانند نور روز، تجربهای عالی و ایمن در شبسواری به ارمغان میآورد. چراغ جلو دارای چهار حالت مختلف است – چراغ موقعیت، چراغ جلوی خودکار روشن (AHO)، نور پایین و نور بالا که نیازهای مختلف سواری را پوشش می دهد.