طراحی پیشرو پارس ۲۰۰ ، بهینه سازی شکل آیرودینامیکی برای آن را به یکی از بهترین موتورهای خیابانی تبدیل می کند. تاکید بر ارگونومی و زیبایی شناسی، سرعت سنج، مخزن سوخت و قسمت صندلی طراحی استادانه ای بود. مخزن سوخت جمع و جور و چراغ عقب با طراحی پویا، موجب شده است نتوانید چشمان خود را از این موتور سیکلت بردارید.
طراحی جلوپنجره V شکل به سبک مرد آهنی، چراغ جلوی خیره کننده، نور تیونینگ پویا دوکی شکل، شخصیت شما را برجسته می کند
طراحی مثلث معکوس ، تزئین با کلاهک بزرگ و پوشش ضد زنگ، می تواند هنگام غرش چشم ها را در خیابان جلب کند.
طراحی زیبا و مدرن همراه با ترمز های دیسکی جلوه زیبایی به این موتور اختصاص داده است
حجم موتور | 195 سی سی |
---|---|
نوع انجین | OHC |
حداکثر قدرت | 10/37 |
حداکثر گشتاور | 13/38 |
خنک کننده | هوا خنک |
جعبه دنده | 5 زمانه |
سوخت رسانی | انژکتور |
تعلیق جلو | هیدرولیکی |
---|---|
تعلیق عقب | مونوشاک یا تک کمک مرکزی |
چرخ جلو | 90/90-17 |
---|---|
چرخ عقب | 120/80-17 |
ترمز جلو | دیسکی |
ترمز عقب | دیسکی |
استارت | استارتی |
---|---|
حجم باک | 15 لیتر |
وزن | 136 کیلوگرم |
طول | 2020 میلیمتر |
عرض | 775 میلیمتر |
ارتفاع | 1060 میلیمتر |